stylebylollee

Alla inlägg under november 2012

Av Louise Freij - 30 november 2012 19:10

Så störigt!!!

<3

Av Louise Freij - 30 november 2012 17:32

Mamma snäll ! <33

Me

Av Louise Freij - 29 november 2012 21:37

Yepp det är jag.. Men han förstår inte det :((
Men jag ger inte upp. För jag vet att jag älskar honom mycket. Och att min kärlek bara stiger därför känner jag såhär..

Av Louise Freij - 29 november 2012 19:47

Jag är så himla arg.. Jag vet inte vart jag ska ta vägen så jag skriver väl här.. Jag kan inte fatta varför en viss person alltid ska sno mina killar.. Nu har hon börjat snacka med min kille också... Jag är rädd jag vill inte förlora honom vilket jag nu kanske gör. Vad ska jag ta mig till?! Hon lyssnar inte på mig när jag ber henne snällt att ta bort hans nummer hon bara "Jag gör vad jag vill och jag skiter för fan i vad du säger!" Det här kommer sluta i tårar... :((

Av Louise Freij - 29 november 2012 16:17

Jag började seriöst gråta när jag tittade på denna videon. Den fick mig att sakna att vara liten :/

Åååhhh...<3
 

Av Louise Freij - 29 november 2012 15:20

Jag har nog verkligen hittat den perfekta julklappen till min kära syster!

Hoppas bara att hon inte ser detta inlägget! ;)

 

Ljusstake från Ellos ca 134 :-


Håller tummarna för att hon ska gilla den!!

Av Louise Freij - 28 november 2012 14:36

Jag fullkomligt älskar att fixa och trixa här hemma! Nu har det blivit ännu mera julmys i huset :) Så mysigt!!

Av Louise Freij - 27 november 2012 20:27

Kärleken kan inte vara vacker,

Men jag tycker faktiskt att min och min älsklings kärlek är väldigt vacker.

Vi har inte bråkat alls och vi älskar verkligen varandra, eller ja jag älskar honom i alla fall. 

Han är verkligen mitt allt och jag älskar honom för den han är och inte för att han råkar vara väldigt snygg också. Det är bara ett plus men det spelar egentligen ingen roll för min del eller jo kanske lite man han är helt underbar!

Han får mig att må bra och bli säker i mig själv och han är en helt underbar människa vad han än själv tycker! 

Jag vet att jag säger så mycket men detta är faktiskt sant.

Jag är kär, väldigt kär och nu på lördag har jag och min älskling 3 veckor tillsammans,

jag kan inte vara mycket mer lyckligare! Jag har blivit sårad många gånger men jag tror faktiskt att det blir annorlunda denna gången, jag tror faktiskt att detta kan fungera.

Om det är äkta kärlek så kan man vara hur långt ifrån varandra som helst och ändå älska varandra mycket.

Jag tror att jag har funnit den rätta, så älskling håll hårt i min hand för jag vill verkligen inte förlora dig!

Jag är usel på att beskriva min känslor men jag hoppas i alla fall att han förstår hur jag känner. Jag vet faktiskt inte hur jag skulle kunna formulera alla känslor m.m det är svårt för jag suger verkligen på sånt här :/


Men jag älskar dig!


 


Presentation


Detta är min blogg, mitt liv. Haters gonna hate.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards